Kawan-kawan baru di Universiti

Assalamualaikum..

Sebenarnya aku tak masuk lagi universiti masa ney tapi awal-awal da carik kawan... haha.. Semangat je lebih. Well, aku nak kenalkan sahabat-sahabat baru yang bakal aku jumpa kat U nanti :







Yang 3 orang atas ney member satu course di UiTM Sri Iskandar (Ijazah Sarjana Muda Sains (Kepujian) Senibina).. Haha.. Walaupun tak bape kenal dengan diorang ney, aku harap kitorang nanti jadi member study group kt Uitm nanti.. InsyaAllah :-)












Lagi, aku nak cerita tentang sahabat yang satu lagi. Nama dia Ainun Munirah. Orang Kulim, Kedah.. Well, kawan aku yang ney pelik sikit.. maksud aku bukan dia yang pelik tapi cara kami kenal macam pelik sikit... Hahaha... U lain2.. Dia masuk KUISAS.. Hurm.. cara kami kenal tu aku xmo cerita lagi kat sini.. hehehe.. maaflah~

Maaf tak ada gambar. Dia dah pakai purdah :-)

Hurm... Setakat hari ini sampai 2021, kami hanya sahabat biasa.. Aku nak kekalkan record yang aku tak pernah 'couple'.. Biarlah kami hanya bersahabat biasa sebab kami masih ada batasan dalam pergaulan.. Kalau panjang umur dan murah rezeki, paling awal tahun 2021 nanti aku mahu mendirikan rumah tangga.. Dengan siapa tu belum pasti kerana jodoh itu ketentuan Allah tetapi insyaAllah aku mengharapkan Ainun Munirah jadi isteriku kelak.. :-)



Ulasan

Catat Ulasan

Artikel Lain