Tone Excel vs OneXOX

Selalu orang bertanyakan saya seperti ini :-

" Kau agent Tone Excel ye? "

" haah ye " me

" Eh.. pernah nampak promote Onexox hairtu.. "

" Ya.. saya agent Onexox jugak "

" Eh.. amik dua2 sekali tak susah ke? "

" Ye memang susah tapi saya ingin mencuba.. sebab kedua-duanya ade kelebihan masing2.. dan sepanjang saya join Tone Excel dan Onexox ini walaupun takde lama bertahun, saya lihat Tone Excel dan Onexox ade target User mereka tersendiri...

Tone Excel


Tone Excel memfokuskan income pasif dan internet percuma untuk user mereka... kerana setiap kali user Topup, User akan dapat 6% komisyen dari topup sendiri dan dapat internet percuma setiap kali topup..

Skim dia mcm ney.. contoh :-
Top up RM 30 dan free 1.5GB
Top up RM 30 lagi dan free 1.5GB = 3 GB
balance topup RM 60 tak terusik,
Beli RM 38 untuk 1GB..
So.. Balance RM 22 with 4 GB internet

basicly kau belanja RM 38 untuk 4GB internet.. murah kn?



Onexox


Onexox pula lebih mefokuskan penjimatan kepada user mereka. well tak semua mampu nak belanja banyak2.. Mungkin setengah orang beranggapan RM30 sebulan pun mahal.. So, solutionnya pakai Onexox topup RM10 boleh tahan 2 tahun 4 bulan.. guna sampai habis kredit..

User Get User ini memberikan komisyen kepada user (bukan agent) untuk dapat 6% kredit dari topup org yg didaftarkan bawah no. tel dia.. means dia kena promote sikit pada orang lain dan akan datang dia tak perlu lagi topup lagi bila UGU under dia dh ramai.. jimat kan? " me

" Bagi saya.. saya nak cuba semua yang mampu.. tak kesal berjaya atau pun gagal untuk sekarang ini kerana niat saya nak belajar bussiness dan cari pengalaman.. "


Contact :-
017 2877221

‪#‎ZeckExcel‬ ‪#‎ZeckOnexox‬ ‪#‎ToneExcel‬ ‪#‎Onexox‬

Ulasan

Artikel Lain