Salam Aidilfitri 2013

Assalamualaikum
Hm... Okey. Straight to the point.. Saya dengan rasa rendah diri menyusun jari menghulurkan tangan untuk memohon ampun dan maaf atas kesalahan saya, terkasar bahasa, telanjur budi bicara untuk sepanjang tahun ini.. Well rasanya banyak juga dosa dengan orang. Yela kadang-kadang tu tak ada pun niat nak mengata tapi terkata-kata pulak.. Hehehe.. Minta maaf ye...

Apabila cakap pasal dosa dan kesalahan, orang lain pun ada buat dosa dengan saya. Di hari raya ini eloklah kita saling bermaaf-maafan. Takpe jangan risau. Saya maafkan segala dosa yang orang lain buat kat saya. Tak mengapalah.. Perkara yang sudah berlalu dibiarkan pergi. InshaAllah kita sama-sama mepebaiki diri kita untuk masa yang akan datang.

Okey lah.. Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada ibu bapa, adik-beradik, seluruh keluarga, guru-guru, sahabat-sahabat, kawan-kawan dan kenalan saya.


Yeay.. gambaq tahun lepas
Reunion iftar budak Sabak Bernam.
Dan untuk member saya bernama Hamizan. Selamat Hari Raya Bro..

Selamat Hari Raya untuk kamu juga.. Ainun Munirah :)

Ulasan

Artikel Lain