Akhirnya aku menjejak 2013

Assalamualiakum
1stly nak ucap selamat tahun baru kepada penggunjung-pengunjung blog aku....
Hurm... 2013... Hm... Anda semua mesti sudah ada matlamat baru kan...??
Tapi aku sudah boring dengan topic tu... Bile tahun baru je topic matlamat... Huh, bosan kowt...



Okey back to the title... "Akhirnya aku menjejak 2013.... =D"
Hehe... Macam pelik kan title ney.. Actually aku nak menyindir golongan yang meramalkan dan mempercayaai hari kiamat akan berlaku pada tahun 2012...

Perrggghh... Siap ade movie lagi..

Hm... Takde pape pon yang berlaku...
Apa-apa pun yang cerita yang lepas, kini sudah 2013... Hm... terlupe pulak... Nak ucapkan Good Luck kepada pelajar tingkatan 5 yang akan menduduki SPM tahun depan. Dan juga tidak dilupakan Good Luck kepada pelajar tingkatan 3 yang akan menduduki PMR... Don't worry I'll pray for you all.... =)

Good Luck Wardah Syaurah...9A PMR =)

Good Luck juga untuk best friend aku, Sheikh Mohamed Naim (Huh, name dye je ade kt blog aku... Name aku tak ade pon dalam blog dye)... Hehe... Study elok-elok ye kat UTP... Doakan aku dapat Architecture foundation. Tempat aku tak kesah sangat tapi kalau boleh dapat kat UiTM @ UIA....

Sheikh Mohamed Naim (kiri) dan aku (kanan)
Good Luck juga untuk orang yang sentiasa ada di masa aku sangat memerlukan dia. Dia dah nak habis Science foundation study tahun ney (Rasenye la). " Study elok-elok ea... =) ... Lps ney, pilihlah course yang sesuai.."...haha... Hurm, dia nie banyak ajar aku pasal liku-liku kehidupan. Thanks a lot, Najla Nasri.... =)

Najla Nasri (Kanan)

Dan yang terakhir Selamat Maju Jaya untuk Multimedia Bridgade... Inilah benda yang paling besar aku tinggalkan untuk SBP Integrasi Sabak Bernam... Sob2... T_T I really miss you all...

Good Luck semua... Majulah untuk Intesaber... =)



Ulasan

Artikel Lain