Apps buat duit menggunakan smartphone (ini bukan MLM)

Jika anda pengguna Android smartphone, tahniah anda berpeluang untuk menjana sedikit wang dengan Apps ini..



Apps buat duit menggunakan smartphone (ini bukan MLM)


Apps android ini sudah lama saya gunakan kerana untuk membuktikan bahawa ia benar-benar memberikan pulangan dan bukan penipuan. Selain daripada Wang, Nilai coin boleh ditukarkan kepada Top-up mengikut semua jenis rangkaian komunikasi yang berada di Malaysia (Celcom,Maxis, Digi Umobile, XOX dll) dan juga boleh ditukarkan kepada Steam Wallet.. hehehe.. Saya guna untuk Steam Wallet sebab saya taknak keluar duit untuk shopping item di dalam game Dota 2.

Apps - TWIG (apps lock screen android smartphone)







Rating apps pun sangat tinggi... 4.5/5 

Ianya seperti tak masuk akal... mesti tertanya-tanya bagaimana apps ini mampu berikan anda pulangan dalam wang ringgit? hehehe... 
Apps ini berfungsi sebagai lockscreen android smartphone anda. Apabila anda on smartphone, Twig akan muncul dan memaparkan iklan. Anda dibayar kerana melihat iklan tersebut. Setiap iklan akan diberikan 2 point.



Apabila cukup point serendah 6000 point anda boleh tukarkan kepada Top-up bernilai RM 5. 11000 point anda boleh tukar kepada Top-up bernilai RM 10 



Redemtion History... hehehe.. redeem RM 10 steam wallet je... Tapi masih puas sebab tak perlu keluar duit pun untuk steam wallet. :)

Sebarang pertanyaan boleh komen dibawah :)

Ulasan

Artikel Lain