Put the full effort


Assalamulaikum.... 
Hehe... (xpernah2 nk bgi salam dlm blog)

Well... Tak salah kan nak improve diri better than before... 
Take the right @ good things and leave the wrong @ bad things....

 I never stop learning...until I died...

Saya bukan gagal tapi belum berjaya

Haa.... Ade satu kata-kata hikmah yang aku reka sendiri... 

"RESULT SHOWS YOUR EFFORT"


Actually kata-kata ini muncul bile aq tengok result chemistry aq...
"Vaaa.... Ingatkn A-.... HUh, B jer"
Dan aq conclude kn bahawa ia memang patut pon....

Break the wall and you will see it



"Effort aq xcukup bro untuk Exam...!"

Huh... xpe... Insyaallah Aku berjaya nanti...
Tpi dengan...
"PUT THE FULL EFFORT"


When I wrote this name in my heart, It will be there forever

I know I'm not good enough... So 

Usaha mesti diiringi doa dan tawakal

Last from me...
Keep smiling... If you smile, your world will smile... ;-D

Loving you because of Allah





This post is different because I had learn the new different things... 
It has different meaning when you read by different way... 

Ulasan

Artikel Lain